Robert

17 05 2009

– Am si eu aparat ca al tau…
– Da? Stii sa faci fotografii?!
– Sigur ca da, dar nu acum ca nu-l am la mine.
– Daca vrei ti-l pot imprumuta pe-al meu.

– Foarte frumoasa, Robert.Ce-ai mai vrea sa fotografiezi?Cautam o broscuta sau o gainusa de balta?
– Nu.
– Dar?
– Pe tine de ce nu te pot poza?
– Nu m-am gandit,dar daca vrei cu mare placere…Sa zambesc sau sa fiu serioasa?
– Cum vrei tu…

– Multumesc, Robert.

Ma ia de mana:

– Hai!
– Unde?
– O sa vezi.

– Wow!Poti vasli pe uscat!
– Nu.Ma prostesc si eu sa te fac sa razi.

– Tu stii sa razi?
– Cateodata.


Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

