Asteapta-ma!

14 08 2009


Cand te vei fi nascut a doua oara
Sa-ti amintesti de mine,doar atat!
Eu m-am nascut un rasarit de seara,
Tu dulce glas de clopot,vis,cuvant …

Fantana lacrimilor mele coapte
In palma ta concava a ramas …
Eu ratacesc in vise si in noapte
Si sa te strig,de mult nu mai am glas .

Hai vino si asteapta-ma in clipa
Dintre „a fi” si „a nu fi”!Te chem…
Acolo-s eu si s-a golit clepsidra
De teama,de durere,de blestem.

A ta voi fi,raspantia te-asteapta
Cu urme moi sa-i adancesti credinta …
Iubirea mea pe tine te recheama ,
A ta voi fi de-acum cu toata fiinta .

( Nicolae Rodica Nicoleta – Asteapta-ma! )


Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

